miércoles, 18 de noviembre de 2009

Tret de sortida!

Hola a tothom!

Començo aquest blog sense saber massa què faig i sense tot el convenciment que potser caldria... no se, aviam si em convenceu de que és el millor...
El meu objectiu no es gaire ambiciós... només pretenc fer un blog de cuina (OOhhh, que original! jeje); per intercanviar trucs, idees, receptes, invents, llibres, pel·lícules, estris... no se, tot el que estigui relacionat amb el món de la cuina...

Crec que necessitaré l'ajuda de tots vosaltres per a tirar-ho endavant perquè, com he dit abans, no les tinc totes...

La meva intenció és ampliar i compartir coneixements de cuina, però també ampliar i repartir bon rotllo! (sona hippy però ho sento així) jeje

Apali, doncs! Fins aviat i merci per llegir-me!!!!!

2 comentarios:

  1. Hola Elena,
    acabo d'arribar del pont i d'una desconexió d'internet de 4 dies i m'he trobat que t'has estat passejant per casa meva mirant els tomàquets confitats. Encantada de coneixer-te. Tots i totes vam començar el blog amb timidessa, sense saber cap on derivaria però a poc a poc va agafant forma i es crea un espai on arribes a tenir "una família virtual" Espero anar-te veient i que formis part de la meva, jo aniré passant per casa teva. Ànim i endavant!

    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  2. Hello, Elena!!! Aquí em tens fent una visita virtual per el teu bloc!!

    Genial, que t'hagis animat a unir-te a aquesta comunitat de "bloggers cuiners".Jo, també fa poc que hi soc, però ja em trobo com a casa, jajaja.

    Ja pots comptar amb mi pel que necessitis, ok??

    Per cert... quins bomboms, quina pinta!!!

    ANIMS I UN PETÓ BEN FORT!!!
    ISABEL

    ResponderEliminar